Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie - formularz e-skargi / e-wniosku

Pouczenie: Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017r. poz. 1257 z późn. zm.) podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Oznacza to, że treść kierowanej do Państwowej Inspekcji Pracy korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 1)osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 2)adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 3)przedmiotu sprawy, której dotyczy. Brak powyższych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osób fizycznych

* - pola wymagane

















Przepisz treść z obrazka odśwież



GIP Przejdź do GIP
Porady prawne

Kalendarium

PWŚCPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Wypadki


  • banner205933
  • banner123392
  • banner123390
  • banner123448
  • banner179484
  • banner49902
  • banner123391
  • banner146264
  • banner127449
  • banner201679