Pamiętaj przed zgłoszeniem

Przed wysłaniem zgłoszenia upewnij się czy jesteś na stronie właściwego inspektoratu Pracy.

Wybierz inny inspektorat

Zgłaszanie wypadków dla województwa warmińsko-mazurskiego:
tel. (89) 524 14 27
w dni robocze
w godz. 7:30 - 20:30
w soboty:
w godz. 8:00 - 18:00
 
W pozostałych godzinach oraz niedziele i święta zgłoszenia przyjmowane są poprzez "automatyczną sekretarkę".

Połączenia dla tel. stacjonarnych, opłata według taryfy operatora osoby dzwoniącej.

Przy zgłoszeniu wskazane jest podanie następujących informacji:
  • krótka informacja opisująca okoliczności zdarzenia;
  • identyfikacja pracodawcy (nazwa pracodawcy, imię i nazwisko, zajmowane stanowisko, telefon);
  • telefon kontaktowy do osoby zgłaszającej oraz osoby mogącej udzielić dalszych informacji, np.: pracodawcy lub pracownika służby bhp;
  • data i godzina zaistnienia zdarzenia;
  • liczba osób poszkodowanych;
  • dane osób poszkodowanych (w tym imię i nazwisko poszkodowanego, podstawę świadczenia pracy, skutki wypadku dla poszkodowanego);
  • miejsce wypadku.
UWAGA!
Wskazany numer telefonu służy wyłącznie do zgłaszania wypadków, nie są przyjmowane zgłoszenia przekazywane przez wiadomości tekstowe SMS ani multimedialne MMS. Pod wskazanym numerem nie są udzielane porady z zakresu prawa pracy bądź technicznego bezpieczeństwa pracy.

Zgłoszenia wypadku można również dokonać za pośrednictwem:

Jak zgłosić wypadek? - Niezbędnik pracodawcy